Σωστή γραφή βιβλιογραφίας (APA)


Βιβλίο με ένα συγγραφέα
Ντολιοπούλου, Ε. (2002): Σύγχρονα Προγράμματα για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας. Αθήνα: Γιώργος Δαρδανός.

Βιβλίο με δυο συγγραφείς
Μαρκοβίτης, Μ. & Τζουριάδου, Μ. (1991): Μαθησιακές Δυσκολίες – Θεωρία και Πράξη. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις «Προμηθεύς».

Βιβλίο – Επιμέλεια

Τάφα, Π. (Επιμέλεια) (1998): Συνεκπαίδευση Παιδιών με και Χωρίς Προβλήματα Μάθησης και Συμπεριφοράς. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Κεφάλαιο σε βιβλίο
Αποστολοπούλου, Χρ. (1998): Η τελευταία γιορτή της τάξης μας. Στο Κουτσουβάνου, Ε. (Επιμέλεια) Μορφές και Τρόποι Εργασίας στο Νηπιαγωγείο. Αθήνα: Εκδόσεις «Οδυσσέας», (σ.251-267).

΄Αρθρο σε περιοδικό
Παπαγιαννίδου, Χ. (2000): Σχέσεις γονέων και δασκάλων στην προσχολική εκπαίδευση. Σύγχρονη Εκπαίδευση, Τεύχος 11ο, σελ. 75-83.
Παμτελιάδου, Σ. & Κωτούλας, Β. (1997): Σχολική ένταξη ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Μια πρόταση. Σύγχρονη Εκπαίδευση, Τεύχος 96, σ. 136-146.

΄Αρθρο σε αγγλικό περιοδικό
Angelides, P. & Ainscow, M. (2000): Making sense of the role of culture in school improvement. School Effectiveness and School Improvement, V.11(2), p. 145-163.

΄Aρθρο σε εγκυκλοπαίδεια
Μαυροειδής, Γ. (1989): Δημιουργικές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο. Παιδαγωγική και Ψυχολογική Εγκυκλοπαίδεια, Τόμος 3ος, σ. 1330-1331. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Κυβερνητικό έγγραφο
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού (2004): Ετήσια ΄Εκθεση για το 2002-2003. Λευκωσία: Τυπογραφείο Κυπριακής Δημοκρατίας.